22 juni 2012

Zomer in Holland

Nou vooruit, nog maar eens een dan. Het is tenslotte zomer. En de langste dag zit er alweer op, helaas. Vanaf nu wordt het alleen maar weer donkerder. Om te janken.

just made this picture with my PhotoPal for iPad

Ik heb nog meer stempels gemaakt, maar ik denk dat ik die eens bewaar voor als ik weer eens weinig tijd heb en me schuldig voel dat ik te weinig blog.

Ik heb intussen wel een enorm beginners-recept gemaakt voor zelfbedachte jam. De aardbeien waren namelijk in de aanbieding van de week, en de kersen ook. Dus we kunnen er weer even tegen. Haal maar vast wat aardbeien, kristalsuiker, citroenen en sinaasappels in huis!

2 opmerkingen:

  1. Mmmmmm .... stempels maken : 't blijft een leuke bezigheid !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just discovered your blog and I LOVE it! You're very talented. I can't speak or write dutch but I can admire the pictures.

    BeantwoordenVerwijderen