3 juli 2012

De Sweat Shop op zolder

Afgelopen zaterdag was het mooi weer. Lekker warm ook. Dus ik dacht, kom, ik ga eens op mijn zuidelijk georiënteerde zolderkamer onder die twee enorme dakramen met grote stukken polyester aan de gang. Dus toen de gordijnen klaar waren en de slaapkamer eindelijk eens verduisterd was, kon ik wel janken dat het ene gordijn een centimeter of vier te kort was. Het andere gordijn niet. Nadat ik uitgehuild was heb ik de gordijnen dicht gedaan (in het donker valt het verschil niet zo op) en ben ik op die zelfde "sweat shop" een jurkje voor de dame gaan maken. Dat ze de volgende dag in de dierentuin wel wilde showen.

just made this picture with my PhotoPal for iPad

Mocht ik ooit weer eens besluiten om zelf gordijnen te maken, houden jullie mij dan tegen? Want eigenlijk is het ook niet eerlijk om anderen zo van hun inkomen te beroven, zeg maar.



P.S.: ja mam, ik weet dat gordijnen makkelijk zijn maar dat je wel goed moet meten, en dat je er niet van uit mag gaan dat ze in de winkel recht knippen, en nee, je mag niet komen kijken.

1 opmerking:

  1. Vooral je ps vind ik reuze grappig.. Tis net MIJ.. Daarom besteed ik dat gewoon uit aan mijn mamsie :)

    Leuk jurkje.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen