9 juli 2012

Zeefdruk circus

Ik heb al heel lang een lijst met dingen die ik nog wel eens wil leren. Daar staan allerlei zaken op, zoals pianospelen (zie ik nog niet zo gebeuren) en boekbinden (is bijvoorbeeld wel al gelukt). Er staan ook dingen op die never nooit zullen lukken (ik ben gewoon niet atletisch genoeg voor een dubbele flikflak achterover) en dingen waar ik maar niet aan begin omdat ik gewoon niet weet waar ik zou moeten beginnen.

Een van die laatste dingen was zeefdrukken. Ik ben ooit begonnen met stempels en lino's snijden omdat ik niet wist hoe ik moest zeefdrukken maar wel dingen in de zelfde patronen op textiel wilde maken. En toen zag ik op een site in Amerika geweldig spul waarmee zelfs een nitwit als ik kon zeefdrukken.

En toen maakte ik deze!

just made this picture with my PhotoPal for iPad

just made this picture with my PhotoPal for iPad

De kleine vent vindt 'm mooi, en ik ben zelf ook niet ontevreden. Ik ben er ook achter dat ik de zeefdrukinkt kan gebruiken als stempelinkt om mijn stempels op textiel te printen. Dus ik ben ook maar weer aan het snijden gegaan. Volgende keer gaan we dus weer stempelen. Hoera!

(voor wie meer wil weten over het zeefdrukspul, kijk op ezscreenprint.com. En nee, ik word niet gesponsord.)

2 opmerkingen:

  1. Goed gelukt hoor die zeefdruk, ziet er super uit toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar, echt. Ik begrijp het niet. Waar haal jij de tijd? En altijd zo'n prachtige resultaten!!!

    BeantwoordenVerwijderen