24 november 2012

Maak je eigen Sint

Gisteren zette ik geheel zonder erbij na te denken "Oh, kom er eens kijken" in bij de achterdeur toen de schoenen gevuld waren. Stom natuurlijk, want halverwege de eerste regel realiseerde ik me dat ik de tekst eigenlijk niet kende*. Met wat last minute improvisatie kwam het gelukkig nog best professioneel over. Dus ik had wat goed te maken met de Goede man.

just made this picture with my PhotoPal for iPad

Dus ik dacht, laat ik de kids aan de knutsel zetten. Helaas zijn ze nog een beetje te klein, dus het kwam er op neer dat de kleine man ontdekte wat er allemaal met Pritt stift aan het tafelkleed bleef plakken (bijna alles) en dat de dame de door mij gemaakte poppetjes op onnavolgbare wijze voorzag van prullen.

just made this picture with my PhotoPal for iPad

Ik geef toe, ik heb me bij de Sint een beetje laten gaan. Maar ik had dan ook wat goed te maken.

Misschien kun je thuis ook aan de gang met je prittstift, wat wc rolletjes en wat vouwblaadjes. De oogjes komen van de Xenos. Bij Hema hebben ze die ook. Altijd handig.

Of je komt vanavond naar Stijl&co in Helmond even kijken hoe ik daar koekjes zit te maken. Ook leuk.

just made this picture with my PhotoPal for iPad

Fijn weekend!

*ik heb 'm even opgezocht. Let u even op?

Oooh, kom er eens kijken
Wat er in mijn schoehoentje zit
Allehes gekregen
Van die beste Sint

Een pop met vlehechten in het haar
Een snoezig jurrukje kant en klaar
Drie kaatsebahalllen in een net
Een lehetter vahan bankeeeeehet

Oooh, kom er eens kijken
Wat er in mijn schoehoentje zit
Allehes gekregen
Van die beste Sint

Steherkte ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten